سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا کاهش وزن بر روی بیماری های مختلف تاثیر گذار است؟

همه ما می دانیم که چاق شدن و داشتن اضافه وزن، منجر می شود تا فرد به بیماری های مختلفی دچار شود. اما در صورتی که این شخص اقدام به انجام جراحی لاغری یا جراحی چاقی نماید، آیا می تواند بسیاری از بیماری ها را از خود دور کند؟ 

این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد چاق را به خود درگیر نموده است. باید بگوییم یکی از مهمترین مزایای جراحی چاقی و لاغری برطرف کردن بسیاری از بیماری ها و مشکلات بیمار پس از جراحی می باشد. از آنجایی که بیمار پس از جراحی با کاهش وزن چشمگیری مواجه می شود، می تواند بیماری ها و مشکلاتی که با چاقی او در ارتباط هستند را نیز برطرف نماید. 

از جمله مهمترین مشکلاتی که انسان پس از چاقی به آن گرفتار می شود، باید به زانو درد و کمر درد اشاره کنیم. انسان های زیادی هستند که از این مشکلات رنج می برند، و همیشه درگیر آن هستند که این آسیب ها و دردها را از خود دور کنند. از این رو به سراغ جراحی لاغری و چاقی می روند. 

مهمترین مزایای جراحی چاقی و لاغری برای بیمار چیست؟

بیشتر بیمارانی که به سراغ بهترین جراحان لاغری رفته اند، پس از جراحی بیان نموده اند که مشکلات بسیاری در زندگی آنها برطرف شده است. انجام جراحی های لاغری و چاقی به انها کمک کرده است تا طول عمر بیشتری داشته باشند، و خطر سکته مغزی و قلبی در آنها کمتر شود. 

علاوه بر آن این دسته از افراد که در خصوص مزایای جراحی چاقی و لاغری صحبت نموده اند، به این مسئله اشاره کرده اند که کاهش وزن آنها در بلند مدت بوده و به صورت ماندگار. البته لازم به ذکر است که برای کسب نتیجه مطلوب از انجام جراحی چاقی و لاغری، باید در انتخاب پزشک بسیار دقت شود.

بیماران بسیاری پس از انجام جراحی موفق شده اند مشکلات ریفلاکس معده، عدم باروری، کاهش متابولیسم و مشکلات دیگر را از بدن خود برطرف کنند.