جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی چیست؟

جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی چیست؟

خانم ها معمولا به دلایل مختلفی درگیر مشکلات افتادگی سینه می شوند. این اتفاق باعث برهم خوردن تناسب اندام در بدن آنها شده، و منجر می شود تا اعتماد به نفس خود را از دست دهند. تمامی این موارد در کنار هم، خانم ها را علاقه مند به انجام جراحی لیفت سینه می نماید.

به طور کلی نمی توانیم این روش درمانی را پر از ریسک و خطر به شمار اوریم. زیرا مزایای لیفت سینه بسیار زیاد بوده و از این رو افراد ترغیب می شوند این روش درمانی را انتخاب کنند. افرادی که روش درمانی ماستوپکسی را انتخاب می کنند، می توانند سینه های خود را بالا بکشند.

علاوه بر آن به سینه های خود حالت گرد تری بخشیده و زیبایی آنها را افزایش دهند. برخی دیگر از خانم ها علاوه بر آن که درگیر مشکل افتادگی سینه هستند، با مشکل افتادگی نوک پستان نیز رو به رو می باشند. این دسته از افراد نیز می توانند از مزایای لیفت سینه بهره مند شده و نوک پستان خود را بالا بکشانند.

البته این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که انتخاب پزشک متخصص در این زمینه، بسیار مهم است. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح لاغری و زیبایی، در زمینه لیفت سینه مهارت و تجربه بالایی دارد. از این رو می توانید زیر نظر ایشان به نتیجه مطلوبی از لیفت سینه دست یابید.

چه کسانی می توانند از مزایای لیفت سینه بهره مند شوند؟

افراد بسیاری هستند که این روش درمانی را انتخاب می کنند، اما تنها برخی از آنها می توانند از مزایای لیفت سینه بهره مند شوند. از جمله این دسته از افراد باید به موارد زیر اشاره نماییم:

خانم هایی که به میزان زیادی درگیر مشکل افتادگی سینه هستند. به گونه ای که سینه های آنها فرم طبیعی خود را به طور کامل از دست داده است.

خانم هایی که نوک سینه آنها از محدوده خود پایین تر رفته و شکل نافرمی به خود گرفته است. انجام عمل لیفت سینه برای آن دسته از افراد می تواند نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

خانم هایی که از داشتن سینه های بزرگ و آویزان خود راضی نیستند، می توانند از مزایای لیفت سینه بهره مند شوند.

افرادی که پس از دوران شیردهی به کودک دچار مشکل افتادگی سینه شده اند، یا این که سایز سینه های آنها پس از لاغری با کاهش مواجه شده و این مسئله منجر شده است شکل سینه ها فرم نامطلوبی به دست آورد.

افرادی که دارای سینه های موزی شکل و دراز هستند، می توانند از مزایای لیفت سینه بهره مند شده و به سینه های گرد دست یابند.

خانم هایی که از هاله اطراف نوک سینه با قطر زیاد برخوردار هستند، و از این مسئله به شدت ناراضی می باشند. این دسته از افراد نیز می توانند اقدام به جراحی لیفت سینه نمایند.