سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاقی بیش از اندازه چه عوارضی را با خود به همراه دارد؟

مردم در سراسر دنیا، با مشکلات و بیماری های بسیاری مواجه می شوند. شاید بهتر است بگوییم بیشترین مشکلاتی که برای بیماران به وجود می آید، به دلیل چاقی مفرط است. از این رو اگر شخصی قصد دارد از سلامت جسمانی و روحانی مطلوبی برخوردار شود، باید به تناسب اندام خود اهمیت بسیاری قائل شود.

بسیاری از افراد چاق که از عوارض چاقی مطلع هستند، به سراغ انتخاب بهترین جراح چاقی می روند، تا در کمترین زمان ممکن، با انجام جراحی چاقی مشکل خود را برطرف نمایند. به صراحت می توانیم بگوییم که بیش از 50 تا 60 درصد از مرگ و میرها، با چاقی بیش از اندازه مرتبط هستند.

زیرا افرادی که به چاقی مبتلا هستند، پس از مدتی به بیماری های خاصی همچون دیابت، فشار خون بالا، انواع سرطان ها، سندروم متابولیک، مشکلات تنفسی، اختلال بین مفاصل و زانوها، کمر درد های شدید و ... نیز دچار می شوند. که تنها راه حل برطرف کردن این مشکلات، دریافت مشاوره از بهترین جراح چاقی است.

پزشکان با تجربه و متخصص در این زمینه، معمولا سبک زندگی و رژیم های غذایی بیمار را تغییر می دهند. در صورتی که بیمار با این روش ها به نتیجه مطلوب دست نیافت، اقدام به جراحی لاغری می نمایند.