سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منظور از لیفت کردن سینه یا ماستوپکسی چیست؟

یکی از ساده ترین و بهترین روش های درمانی برای رسیدن به سینه های زیبا، ماستوپکسی است. در این روش پس از برداشتن پوست های اضافی در اطراف سینه، و کشیده شدن بافت سینه، شکل جدیدی به سینه داده می شود. پس از لیفت سینه می توان خطوط سینه ها را به شکل بهتری مشاهده نمود. 

اگر بخواهیم در مورد این روش درمانی صحبت کنیم، باید بگوییم در میان جراحی های زیبایی برای جوانسازی پوست، لیفت سینه یا ماستوپکسی شناخته شده ترین روش به شمار می رود. خانم های بسیار زیادی هستند که ممکن است در اثر چاق شدن و کاهش وزن ناگهانی، دچار افتادگی و یا شل شدگی سینه های خود شوند.

یا حتی خانم ها پس از افزایش سن، سفتی و شکل سینه های خود را از دست دهند. برای این دسته از افراد بهترین روش، لیفت سینه خواهد بود. تا علاوه بر به دست آوردن زیبایی و تناسب اندام، مشکل افتادگی سینه آنها نیز برطرف شود. 

مهمترین علت انجام لیفت بر روی سینه ها چیست؟

زمانی که الاستیسیته پوست در اثر عوامل مختلفی شکل خود را از دست می دهد، پوست دچار افتادگی می شود. دلایل مهمی که می توانیم برای بروز چنین اتفاقی بیان نماییم، شیردهی، وراثت، بارداری، گرانش، نوساناتی که در وزن افراد به وجود می آید و در نهایت افزایش سن و پیری می باشد. 

این نکته را در مورد لیفت سینه در نظر داشته باشید، که این روش درمانی به هیچ عنوان قادر نخواهد بود سایز و شکل سینه را تغییر دهد. بلکه همان شکل و سایز سابق خود را حفظ نموده، و تنها حالت شل شدگی ان برطرف می شود. 

در صورتی که بخواهید اقدام به بزرگ کردن سینه های خود نمایید، لیفت سینه نمی تواند به تنهایی تاثیر چندانی بر روی بزرگی سینه ها داشته باشد. بلکه برای این کار بهتر است علاوه بر لیفت کردن سینه ها، سایز آنها را نیز با روش های درمانی دیگر بزرگ کنید. 

از طرف دیگر نیز برخی از خانم ها همیشه از بزرگی سینه های خود گلایه دارند. این دسته از افراد نیز می توانند سینه های خود را در کنار لیفت کردن، کوچک کنند.