سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی اسلیو معده چه نوع روش درمانی است؟

این سوال شاید متداولترین سوالی باشد که همه بیماران پیش از آغاز جراحی، درگیر آن هستند. زیرا در مورد اسلیو معده و روش انجام آن اطلاعات خاصی ندارند. که همین مسئله آنها را درگیر سوالات و استرس های مختلفی می نماید. 

اسلیو معده در اصل یکی از روش های درمانی مناسب برای برطرف کردن چاقی است. افراد بسیار هستند که در اثر ژنتیک، یا عوامل محیطی و ... به چاقی مبتلا می شوند. حتی بسیاری از این افراد در اثر همین بیماری، ممکن است جان خود را نیز از دست دهند. از این رو با انجام جراحی اسلیو معده می توانند بسیاری از خطرات را از خود دور کنند. 

از جمله مهمترین مشکلاتی که چاقی برای بیماران به همراه می آورد، باید به سکته قلبی به صورت ناگهانی، واریس و زخم های واریسی، فشار خون بالا، اختلال در تنفس، ساییدگی مفاصل و ... اشاره نماییم. تمامی این مشکلات را می توان با جراحی اسلیو معده برطرف نمود. زیرا مزایای این روش درمانی بسیار زیاد است. 

بسیاری از افراد که اقدام به انجام این روش درمانی زیر نظر پزشک متخصص نموده اند، شاهد مزایا و معایب محدود این روش بوده اند. از این رو اسلیو معده به عنوان یک روش عالی و مناسب برای لاغر شدن شناخته شده است. در دنیا بسیاری از افراد چاق، این روش درمانی را برای کاهش وزن انتخاب می کنند.