سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا چاقی با کاهش اعتماد به نفس در ارتباط است؟

بسیاری از بیماران که درگیر چاقی می شوند، همیشه احساس ترس بی دلیل دارند. از این که دیگران به آنها چگونه نگاه می کنند، یا این که با دیدن آنها چه عکس العملی از خودشان نشان می دهند، همگی مواردی است که آنها را درگیر خود می کند. به همین دلیل چاقی اعتماد به نفس آنها را از حضور در اجتماع می گیرد. 

حتی اگر از بیمارانی که چاق هستند در مورد معایب چاقی سوال بپرسید، بیان می کنند که تحمل گرما برای آنها آسانتر از نگاه های اطرافیان است. اما به طور کلی این دسته از افراد طاقت گرما را نیز ندارند. اما با این حال بیشتر از آن، ترس از نگاه دیگران منجر می شود تا از منزل خارج نشوند. 

به نظر می رسد که این دسته از مشکلات، هم از نظر اجتماعی و هم از نظر روانشناسی مردم را درگیر خود می کند. پس لازم است به دنبال راهکاری باشند، تا از شر چاقی خلاص شوند. همین مسئله آنها را به سمت جراحی های لاغری و اسلیو معده سوق می دهد. 

بیشتر بیمارانی که از چاقی رنج می برند، برای خلاص شدن از دست معایب چاقی، به سراغ پزشکان و متخصصان جراحی لاغری می روند. آقای دکتر علی امیراحمدی متخصص و جراح اسلیو معده، به این دسته از بیماران در این زمینه کمک شایانی خواهد نمود.