سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه کسانی باید عمل ابدومینوپلاستی را انجام دهند؟

روش انجام ابدومینوپلاستی به چه صورت است؟ 

بدون شک یکی از بهترین روشهایی که می تواند زیبایی و تناسب اندام را برای انسان به همراه داشته باشد، جراحی شکم با روش ابدومینوپلاستی است. در این روش ابتدا پزشک به بررسی بدن بیمار می پردازد، و در صورتی که فرد متقاضی، شخص مناسبی برای عمل ابدومینوپلاستی است، از این روش درمانی برای تناسب اندام فرد استفاده می کند. 

در اولین قدم بیمار باید بیهوش شود. ابدومینوپلاستی از جمله روش های درمان زیبایی است که نیاز به بیهوشی دارد. پس از آن پزشک متخصص با ایجاد یک برش کوچک در زیر شکم، اقدام به خارج کردن چربی های اضافی بدن می نماید. اصولا پزشکان متخصص از برش کوچکی در زیر شکم استفاده می کنند، تا پس از درمان هیچ اثری از جراحی در بدن بیمار باقی نماند. 

در روش دوم عمل ابدومینوپلاستی، برش در اطراف ناف ایجاد می شود. تا پس از خارج کردن چربی ها از بدن، برش درون انحنای طبیعی ناف پنهان گردد. به این صورت جای برش بر روی بدن باقی نمی ماند.

مهمترین خطرات جراحی شکم چیست؟

بدون شک هر روش درمانی که زیر نظر پزشک متخصص انجام نشود، می تواند برای بیماری مشکلات و خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. از این رو بهتر است پیش از اقدام به جراحی شکم، به سراغ پزشک متخصص و ماهر روید. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح اسلیو معده، با تجربه بالایی که در زمینه جراحی های لاغری دارد، با کمترین عوارضی عمل ابدومینوپلاستی را بر روی بدن بیمار انجام می دهد. 

اما به طور کلی باید بگوییم ابدومینوپلاستی خطراتی همچون بی حسی در پوست، عدم تقارن، باقی ماندن اثر زخم، نتایج ضعیف و شل شدن پوست را ممکن است با خود به همراه داشته باشد. 

چه افرادی مناسب عمل ابدومینوپلاستی هستند؟

این عمل جراحی برای برخی از افراد مناسب بوده و تمامی افرادی که از چاقی مفرط رنج می برند کاندید مناسبی برای ابدومینوپلاستی نخواهند بود. از جمله افرادی که می توانند به عنوان کاندید های مناسب این عمل انتخاب شوند، باید به موارد زیر اشاره نماییم:

افرادی که دارای پوست شل و اضافی در ناحیه شکم هستند، که این قسمت از بدن با توده چربی اضافی همراه است. 

افرادی که عضلات شکمی و زیر شکمی آنها به شدت شل شده است.

اشخاصی که در ناحیه شکم خود دارای خطوط استریا می باشند. 

بیمارانی که به میزان قابل توجهی وزن خود را کاهش داده اند و به لاغری دست یافته اند.

افراد غیر سیگاری که از نظر فیزیکی در شرایط خوبی به سر می برند و وزن ثابتی دارند. 

خانمهایی که پوست و عضلات آنها در اثر زایمان کش پیدا کرده است. 

عمل ابدومینوپلاستی برای تمامی این دسته از افراد مناسب به شمار می رود. در غیر این صورت اگر شخصی قصد انجام این عمل جراحی را داشته باشد، لازم است به پزشک مراجعه نماید تا پس از بررسی های لازم پزشک متخصص روش مناسب را به ایشان پیشنهاد کند.