سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروز عوارض لیفت سینه به چه عواملی بستگی دارد؟

پس به طور کلی عوارض لیفت سینه را نیز نمی توانیم در این روش درمانی نادیده بگیریم. با وجود این که خانم های زیادی در جهان تمایل به جراحی لیفت سینه دارند، اما در صورتی که مراقبت های خاص قبل و بعد از جراحی را به خوبی مورد رعایت قرار ندهند، نمی توانند به راحتی از نتیجه مطلوب جراحی برخوردار شوند. 

در نهایت این دسته از افراد شاهد عوارض لیفت سینه خواهند بود. این عوارض ممکن است دائمی باشند و یا به صورت موقت، بعد از مدت کوتاهی برطرف شوند. اما در نهایت توجه به این عوارض بسیار حائز اهمیت است. پس لازم است شرایط مناسب را پیش از جراحی در نظر بگیرید، تا به نتیجه مطلوب دست یابید.

بهترین زمان برای بالا بردن سینه چه موقع است؟

خانم ها ممکن است به دلایل مختلفی درگیر مشکل افتادگی سینه شوند. از جمله این دلایل می توانیم به بارداری و شیردهی اشاره کنیم. برخی از خانم ها پس از بارداری و شیردهی با مشکل افتادگی سینه ها مواجه می شوند. برای آن که بتوانند این مشکل را از خود دور کنند، می توانند اقدام به جراحی لیفت سینه نمایند. 

پس یکی از زمان های مناسب برای جراحی لیفت سینه، بعد از بارداری و شیردهی است. البته خانم هایی که دارای بافت سینه نیستند نیز، تمایل به انجام لیفت سینه دارند. اما این دسته از افراد پیش از آنکه بخواهند اقدام به خوش فرم کردن سینه ها خود نمایند، باید به عوارض لیفت سینه توجه کنند. زیرا در صورتی که کاندید مناسبی برای انجام این روش درمانی نباشند، نه تنها نمی توانند به نتیجه مطلوب دست یابند، بلکه ممکن است با مشکلات دیگری نیز مواجه شوند. 

از دیگر زمان های مناسب برای جراحی لیفت سینه، باید به افزایش سن اشاره کنیم. خانم هایی که در اثر افزایش سن دچار مشکل افتادگی سینه ها می شوند، به مراتب کاندیدای مناسبی برای این روش جراحی خواهند بود. همین مسئله منجر شده است تا خانم ها در سنین بالا، بدون توجه به عوارض لیفت سینه تمایل داشته باشند این عمل جراحی را انجام دهند. 

در نهایت نیز باید به خانم هایی اشاره کنیم که درگیر نوسان وزن می شوند. لاغر شدن بیش از حد منجر می شود تا بافت سینه از بین رفته و سینه با مشکل افتادگی مواجه شود. زمانی که چربی در ناحیه سینه ها کاهش می یابد، شل شدگی و افتادگی سینه را با خود بهمراه می آورد. برای برطرف کردن این مشکل، ساده ترین روش جراحی لیفت سینه خواهد بود.

چگونه می توانیم از بروز عوارض لیفت سینه جلوگیری کنیم؟

پزشکان متخصصی که دارای بورد تخصصی جراحی زیبایی هستند، برای آن که از بروز عوارض لیفت سینه در بیمار پیشگیری نمایند، ابتدا انجام برخی از آزمایشات مهم را به بیمار توصیه می کنند. پس از کسب اطلاع در مورد داشتن شرایط مناسب بیماری برای جراحی لیفت سینه، بهترین روش جراحی را برای ایشان انتخاب میکنند. 

این دسته از پزشکان در اولین جلسه پیش از آغاز جراحی، توصیه های لازم را به بیمار بیان می کنند. تا در نتیجه جراحی و بعد از جراحی بتوانند نتیجه مطلوب را به دست آورند. در صورتی که بیماران تمام توصیه های پزشک خود را به درستی رعایت کنند و مد نظر قرار دهند، می توانند با کمترین عوارض لیفت سینه، از نتیجه مطلوب رضایت داشته باشند. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی، بهترین روش جراحی را برای بیماران خود انتخاب می کند. ایشان به تمام آسیب ها و عوارضی که ممکن است بعد از جراحی در بدن بیمار رخ دهد اشاره نموده، و اطلاعات لازم را در اختیار بیمار قرار می دهند. تا برای کسب نتیجه مناسب، به همراه بیمار اقدام به جراحی نمایند. 

پس به طور کلی باید بگوییم کسب نتیجه مطلوب بعد از جراحی لیفت سینه، علاوه بر تخصص پزشک، به همکاری بیمار بعد و قبل از جراحی نیز وابسته است.