سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا می دانید میزان هزینه لیفت سینه در کلینیک چقدر است؟

به طور کلی تمام بیمارانی که اقدام به انجام جراحی سینه می نمایند، باید دارای شرایط خاصی باشند. این شرایط تعیین کننده بهترین تکنیک برای انجام جراحی است. تکنیک های مختلفی وجود دارد که پزشکان متخصص برای انجام جراحی لیفت سینه انتخاب می کنند. اما هر یک از این تکنیک ها، از هزینه لیفت سینه مجزایی برخوردار است. 

پس برای ان که بدانید چه میزان هزینه ای باید برای لیفت سینه بپردازید، لازم است در اولین جلسه مشاوره با پزشک خود حضور داشته باشید. ایشان پس از انجام بررسی های لازم، بهترین تکنیک را برای جراحی سینه شما انتخاب نموده، و هزینه لیفت سینه با این روش را به شما بیان خواهد نمود. 

از جمله تکنیک هایی که برای جراحی لیفت سینه در نظر گرفته می شود، باید به برش های هلالی سینه، برش در اطراف نوک سینه به صورت دونات، برش به صورت تی شکل، برش به صورت عمودی و موارد دیگر اشاره کنیم.

میزان هزینه لیفت سینه چقدر است؟

میزان هزینه جراحی لیفت همچون دیگر موارد جراحی سینه، بسته به شرایط خاص متغیر است. در صورتی که بیمار در کلینیک زیبایی خصوصی اقدام به انجام جراحی لیفت سینه نماید، مسلما باید هزینه بیشتری نسبت به جراحی لیفت در بیمارستان بپردازد. پس اولین مسئله ای که در هزینه لیفت سینه تاثیر گذار است، محل انتخابی برای انجام جراحی خواهد بود.

علاوه بر ان برای انجام جراحی لیفت سینه، در صورتی که پزشک انتخاب شده دارای بورد تخصصی باشد، لازم است بیمار هزینه لیفت سینه بالاتری بپردازد. زیرا پزشک فوق تخصص به مراتب از مهارت و تخصص بالاتری برای انجام این جراحی برخوردار بوده، و از این رو می تواند در کسب نتیجه نیز تاثیر بیشتری داشته باشد.

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی دارای بورد تخصصی با بهترین روش، اقدام به جراحی لیفت سینه می نماید. تا بیمار با کمترین میزان درد، بهترین نتیجه را از انجام جراحی به دست آورد. 

قیمت لیفت سینه در کلینیک چقدر است؟

قیمت و هزینه لیفت سینه ای که توسط پزشک جراح انجام می شود، بسته به نوع روش انتخابی برای جراحی متغیر است. برخی از پزشکان متخصص برای آن که به کاهش هزینه های جراحی لیفت سینه بیمار کمک کنند، اقدام به انجام این جراحی در بیمارستان می نمایند.

تا ایشان را از پرداخت هزینه بالا جهت جراحی در کلینیک معاف کنند. اما باید به این نکته اشاره کنیم، که اگر بیماری قصد داشته باشد علاوه بر جراحی لیفت، اقدام به استفاده از پروتز سینه نیز نماید، باید هزینه بیشتری برای لیفت سینه بپردازد. 

پس برای آنکه بدانید باید چه میزان هزینه لیفت سینه بپردازید، در اولین جلسه مشاوره با پزشک متخصص، تمامی ابهامات و سوالات خود را مطرح نموده و پاسخ آنها را از ایشان دریافت کنید. در کنار هزینه های یاد شده برای انجام لیفت سینه، باید به هزینه های دیگری همچون هزینه بیهوش، هزینه لوسیون ها و کرم هایی که برای قبل و بعد از جراحی استفاده می شود، و موارد دیگر اشاره کنیم. تمام این موارد در میزان هزینه لیفت سینه بعد از جراحی تاثیر گذار هستند. 

آیا برای جراحی نتیجه بخش نیاز به پزشک متخصص است؟

مهمترین و حساس ترین فاکتوری که باید پیش از آغاز جراحی لیفت سینه به آن توجه داشته باشید،انتخاب پزشک متخصص و جراح سینه است. برخی از مراکز زیبایی شاید هزینه لیفت سینه کمتری نسبت به کلینیک های دیگر دریافت کنند، اما این مسئله نباید بدان معنا باشد که نتیجه جراحی نیز مطلوب و مورد تایید خواهد بود. 

 پس پیش از آن که برای انجام جراحی لیفت سینه اقدام کنید، بهتر است به دنبال یک جراح متخصص و با تجربه روید. با پرداخت هزینه بالاتر، می توانید از کسب نتیجه مطلوب تر بعد از  جراحی برخوردار شوید. پس بدون در نظر گرفتن هزینه لیفت سینه به سراغ جراحی روید که قادر باشد با مناسب ترین میزان هزینه، بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد. 

پزشکانی که از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند، اصولا از هزینه مناسبی نیز برای انجام جراحی بهره مند می شوند. زیرا برای این دسته از پزشکان کسب نتیجه مطلوب و رضایت بیمار در اولویت قرار دارد. از این رو در اولین جلسه پیش از جراحی، به بیمار خود میزان هزینه لیفت سینه و تکنیکی که برای انجام آن در نر گرفته اند را بیان می کنند.