سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماستوپکسی چه نوع جراحی زیبایی است؟

جراحی لیفت سینه برای درمان چه مشکلاتی مناسب است؟

افراد بسیار زیادی هستند که در اثر افزایش سن، انجام جراحی لاغری، کاهش بافت سینه و جاذبه درگیر مشکل افتادگی پستان می شوند. این دسته از افراد همیشه به دنبال یک راهکار مناسب برای بازگرداندن زیبایی و جوانی  به اندام خود هستند. از جمله روشهای مناسبی که می توان با آن زیبایی را به اندام خود بازگرداند، باید به جراحی ماستوپکسی اشاره کنیم.

در این روش جراحی به راحتی می توان افتادگی سینه، عدم تقارن بین سینه ها، و شل شدگی آنها را برطرف کرد. بیمارانی که برای لیفت سینه به آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی مراجعه می‌کنند، پس از انجام جراحی از نتیجه لیفت سینه خود رضایت کاملی دارند. ایشان تمام بررسی های لازم را پیش از انجام جراحی بر روی بدن بیمار انجام داده و بهترین روش را جهت لیفت سینه انتخاب می کند.

مهمترین مزایای جراحی ماستوپکسی چیست؟

 از جمله  مهمترین مزایایی که می‌توانیم برای جراحی لیفت سینه بیان کنیم، رسیدن به تناسب اندام و جوانی است. از طرف دیگر بسیاری از خانم ها به دلیل شل شدن پستان ها اعتماد به نفس خود را به طور کامل از دست می‌دهند. این دسته از افراد نیز میتوانند، با جراحی لیفت اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

پس به طور کلی جراحی ماستوپکسی برای خانم هایی که به دنبال بازگرداندن زیبایی و جوانی خود هستند، مناسب بوده و به آنها کمک می کند تا مجدداً اندام زیبای خود را بازگردانند. علاوه بر آن می توان با انجام این جراحی مشکلات دیگری همچون عدم تقارن سینه ها را برطرف نمود و در صورتی که شخصی درگیر مشکلات دیگری در سینه باشد، پس از لیفت سینه تمامی مشکلات را از از بین خواهد برد.

البته بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که هر روش جراحی زیبایی در صورتی می تواند موفقیت آمیز باشد که زیر نظر پزشک متخصص زیبایی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی برای بیمار به همراه داشته باشد.

کاندیدای مناسب برای جراحی لیفت چه کسانی هستند؟

 به طور کلی نمی‌توانیم بیان کنیم که همه خانم ها می توانند اقدام به جراحی ماستوپکسی نمایند. از این رو پزشک ابتدا شرایط بیمار را بررسی می‌کند، پس از آن در صورتی که ایشان کاندید مناسبی برای جراحی لیفت باشند، از روش درمانی مناسب برای درمان او استفاده می کند. از جمله مهمترین ویژگی هایی که کاندیدای مناسب لیفت، باید دارای آن باشند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

افرادی که از سینه های بیش از اندازه بزرگ یا بیش از اندازه کوچک برخوردار هستند.

افرادی که از  پستان های آویزان برخوردار هستند.

افرادی که سینه های آنها حالت متقارن ندارد.

افرادی که پستان های آنها از سفتی و قوام مناسب برخوردار نیست.

  تمام این افراد می‌توانند به عنوان کاندیدای مناسب جراحی ماستوپکسی شناخته شوند. این افراد پس از انجام جراحی تمام ایرادات اندام خود را برطرف نموده، و به تناسب اندام دست خواهند یافت.

دوران بهبودی بعد از جراحی سینه چه مدت است؟

به طور کلی اگر بیمار تمام توصیه های پزشک بعد از انجام جراحی لیفت را در نظر بگیرد و رعایت کند، می تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن دوران بهبودی خود را پشت سر گذارد. اما در صورتی که بیماری توصیه ها و مراقبت های بعد از جراحی را به خوبی رعایت نکند موفق نخواهد شد به نتیجه مناسب بعد از جراحی ماستوپکسی دست یابد.

 بیمارانی که اقدام به جراحی ماستوپکسی می نمایند یک تا دو روز بعد از جراحی می توانند فعالیت های عادی و روزانه خود را آغاز کنند. اما برای آنکه بتوانند بهبودی کامل خود را به دست آورند نیاز به چند هفته استراحت و انجام مراقبت های بعد از جراحی خواهند داشت. مراقبت هایی که باید بعد از جراحی لیفت انجام شود بسته به نوع جراحی لیفت سینه متفاوت خواهد بود.

 از این رو بیماران لازم است در اولین جلسه پیش از آغاز جراحی ماستوپکسی به پزشک خود مراجعه نموده و مشاوره دریافت کنند. پزشک تمام مراقبت ها و توصیه های لازم را به ایشان بیان نموده و مدت زمان بهبودی بعد از جراحی را نیز به آنها اعلام می کند. حتماً به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان پیش از آغاز جراحی از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.

 استفاده از این داروها، خونریزی در حین جراحی و بعد از جراحی را افزایش داده و برای سلامتی بیمار خطراتی را به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر حتماً بعد از جراحی داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی مصرف کنید، تا نتیجه رضایت بخشی از ماستوپکسی به دست آورید.