سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه لیفت سینه توسط جراح فوق تخصص چقدر است؟

فزایش سن را باید یکی از دلایل اصلی افتادگی سینه در خانم ها به شمار آوریم. این مسئله در صورتی رخ می دهد که خانم چندین بار زایمان داشته باشد، و عمل شیردهی انجام داده باشد. می دانیم که بارداری و زایمان، مشکلات زیادی را برای خانم ها به بار می اورد. اما با این حال روش های درمانی مناسبی نیز برای برطرف کردن این مشکلات وجود دارد. کافیست هزینه لازم را در اختیار داشته باشید، تا بتوانید جوانی و زیبایی خود را بازگردانید. 

میزان تخصص جراح در هزینه لیفت سینه تاثیر گذار است؟

معمولا افرادی که در زمینه جراحی سینه فوق تخصص دارند، به مراتب می توانند با دقت بیشتری این جراحی را انجام دهند. اما همین مسئله نیز از سوی دیگر هزینه لیفت سینهرا برای متقاضیان افزایش می دهد. برخی از پزشکان زیبایی شاید با هزینه کمتری اقدام به جراحی ماستوپکسی نمایند، اما این فرایند ممکن است در آینده برای بیمار مشکلات دیگری به همراه داشته باشد. 

پس انتخاب جراح فوق تخصص برای لیفت سینه، یک نوع اطمینان خاطر برای کسب نتیجه مناسب برای بیمار خواهد بود. در حالی که میزان هزینه لیفت سینه ای که توسط ایشان دریافت می شود نیز، به مراتب بالاتر خواهد بود. برای آنکه بتوانید لیفت سینه را با هزینه مناسب و نزد پزشک متخصص انجام دهید، بهتر است به سابقه پزشک در انجام این جراحی توجه کنید. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص وجراح زیبایی، با هزینه ای مناسب، جراحی لیفت سینه را برای بیماران خود انجام می دهد. که تمام بیماران ایشان نیز، از نتیجه این جراحی رضایت خاطر دارند. 

کاندید مناسب جراحی سینه چه شرایطی باید داشته باشد؟

داشتن شرایط لازم برای لیفت سینه، مسئله مهمی است که باید پس از هزینه لیفت سینه بررسی به آن توجه نمایید. این که شما قصد دارید اقدام به اصلاح افتادگی سینه های خود نمایید، یا ان که از داشتن سینه های بزرگ رنج می برید، یا تنها قصد دارید نوک افتاده پستان خود را مورد اصلاح قرار دهید و ...، هر یک هزینه خاصی را برای شما در بر خواهد داشت. 

پس پیش از اقدام به لیفت سینه، حتما شرایط لازم برای انجام جراحی خود را مورد بررسی قرار دهید. از جمله مهمترین شرایط برای کاندید مناسب بودن جراحی ماستوپکسی، باید به افتادگی بیش از حد سینه ها اشاره نماییم. زیرا می توان به راحتی این مشکل را با جراحی لیفت برطرف نمود. علاوه بر آن اگر از سینه های دراز شده برخوردار هستید، جراحی لیفت می تواند به گرد کردن سینه های شما کمک بسیاری نماید. 

در صورت که تمام شرایط لازم جهت انجام جراحی ماستوپکسی را داشتید، می توانید در مورد میزان هزینه لیفت سینه نیز با پزشک خود مشورت نمایید. 

رایج ترین روش های ماستوپکسی کدامند؟

روش های بسیاری برای جراحی لیفت سینه وجود دارد، که هر یک هزینه مخصوص به خود را دارند. زیرا نحوه جراحی آنها متفاوت بوده و از زمان جراحی مختلفی نیز برخوردار می باشند. از میان انواع روش‌های جراحی لیفت، باید به سه روش رایج زیر اشاره کنیم. 

لیفت سینه لنگری:

در این روش که از جمله قدیمی ترین روش های جراحی سینه به شمار می رود، پزشک اقدام به ایجاد برش لنگری در زیر سینه نموده و علاوه بر کوچک کردن سینه، به حذف پوست اضافی آن نیز کمک می کند. هزینه لیفت سینه به روش لنگری در برابر نتیجه ای که از این روش به دست می آید، بسیار ناچیز است. 

لیفت سینه هلالی:

یکی دیگر از رایج ترین روش‌های جراحی سینه، جراحی به صورت هلالی است. این روش را پزشکان معمولا برای خانم هایی که دارای سینه های کوچک هستند استفاده می کنند. یک روش ساده با هزینه ای مناسب، که نتیجه مطلوبی را در پی دارد. 

لیفت سینه گرد: 

در نهایت نیز باید به جراحی لیفت سینه به روش گرد اشاره کنیم. در این روش می توان سایز سینه را افزایش داده، و با مناسب ترین هزینه لیفت سینه، بهترین فرم سینه را به دست آورد. از آنجایی که در این روش جای زخم بر روی بدن بیمار باقی نمی ماند، بیماران رضایت بیشتری نسبت به آن دارند.