سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع روش های ماموپلاستی کدامند؟

در روش جراحی ماموپلاستی کاهشی، خانم هایی که از سینه های بزرگ رنج می برند، و سینه های بزرگ آنها در ناحیه شانه و گردن آنها ایجاد درد می کند، به راحتی از این مشکلات خلاص می شوند. زیرا سینه ها کوچک شده و به سایز مناسب دست می یابند. اما در روش جراحی افزایشی، خانم هایی هستند که دارای سینه هایی بیش از حد کوچک می باشند.

این کوچک بودن سینه ها، آنها را دچار نارضایتی می کند. پس با روش جراحی ماموپلاستی افزایشی اقدام به حجیم سازی مناسب آنها می نمایند. تا به تناسب اندام دست یابند. در نهایت نیز جراحی مامو ترمیمی وجود دارد. که این روش برای خانم هایی که در اثر سرطان سینه، بخشی از بافت سینه خود را از دست داده اند مناسب است. می توانند ناحیه از دست رفته سینه خود را ترمیم کرده و به زیبایی اندام خود کمک کنند. 

چه کسانی کاندید مناسبی برای جراحی ماموپلاستی می باشند؟

بدون تردید برای آنکه بتوانید نتیجه مطلوب از جراحی کوچک کردن سینه ها به دست آورید، باید کاندید مناسبی برای این روش درمانی باشید. پزشکان متخصص اصولا تمامی شرایط بیمار را پیش از جراحی مورد بررسی قرار می دهند. تا مطمئن شوند که آیا بیمار شخص مناسبی برای انجام جراحی کوچک کردن سینه خواهد بود یا خیر. 

آقای دکتر علی امیر احمدی جراح زیبایی و متخصص لاغری، برای آن که بتواند کاندید مناسب برای جراحی ماموپلاستی را انتخاب کند، به برخی از موارد توجه می نماید. اولین مسئله بیش از اندازه بزرگ بودن سایز سینه ها است. خانم هایی که از سینه های بسیار بزرگی برخوردار هستند، بهترین کاندید برای جراحی کوچک کردن پستان به شمار می رود. 

علاوه بر آن خانم های دیگری نیز وجود دارند که دارای سینه های نامتقارن هستند. یعنی یکی از سینه ها بزرگ بوده و دیگر کوچک است. این دسته از افراد نیز می توانند اقدام به ماموپلاستی نموده و مشکل خود را برطرف کنند. در نهایت نیز خانم هایی که به دلیل سایز بزرگ سینه ها قادر به انجام فعالیت های ورزشی نیستند نیز، کاندید مناسبی برای این روش جراحی به شمار می رود. 

جراحی سینه تا چه میزان می تواند به کوچک شدن سینه کمک کند؟

بدون شک جراحی ماموپلاستی اگر زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، می تواند نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد. اما برای رسیدن به این نتیجه بیمار نیز باید پزشک را همراهی کند. اولین قدم برای کسب موفقیت در جراحی سینه، مشورت با پزشک است. تا بتوان یک روش مناسب برای جراحی انتخاب نمود. خانم های کمی وجود دارند که ممکن است برای تغییر فرم سینه های خود، نیاز به جراحی های پیشرفته داشته باشند. 

از طرف دیگر ممکن است برخی از افراد بعد از جراحی ماموپلاستی دچار مشکلاتی همچون زخم یا جراحت باقی مانده بر روی بدن گردند. برای آنکه بتوان از بروز این مشکلات جلوگیری نمود، لازم است بیمار تمامی توصیه های پزشک خود را پیش از عمل و بعد از عمل در نظر گرفته و رعایت کند. در چنین حالتی می توان انتظار داشت که به نتیجه مناسب بعد از جراحی کوچک کردن سینه دست یافت. 

معمولا جراحی ماموپلاستی نیاز به بیهوشی عمومی دارد. از این رو بهتر است بیمار رژیم غذایی مناسبی را برای پیش از عمل در نظر گیرد. تا در حین عمل و بعد از عمل دچار خونریزی، عفونت و مشکلات دیگر نشود. حتما این مسئله را به خاطر داشته باشید که جراحی سینه یکی از روش های جراحی زیبایی حساس است. پس بهتر است این عمل را زیر نظر بهترین پزشک زیبایی و در بهترین مرکز درمانی انجام دهید. 

تا مبادا پس از انجام جراحی ماموپلاستی دچار مشکل شده و با آسیب های دیگری روبه رو شوید. این بیماری در برخی موارد 90 دقیقه و در برخی افراد ممکن است 4 ساعت به طول انجامد. پس از آن نیز بیمار بهتر است 1 الی 2 روز در بیمارستان بماند تا تحت نظر پزشک باشد.