سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توجه به عوارض لیفت سینه پیش و پس از جراحی

برای ان که عوارض لیفت سینه را به حداقل برسانید، حتما در نظر داشته باشید که مراقبت های پیش و پس از جراحی سینه را به خوبی رعایت کنید. این مراقبت ها می توانند منجر به کاهش عوارض و درد بعد از جراحی شده و سرعت بهبود بیمار را نیز افزایش دهند. 

مهمترین عوارض لیفت سینه چیست؟

هر جراحی برای زیباتر شدن اندام و تناسب بدن، دارای مزایا و معایبی است. پس نمی توانیم بیان کنیم که جراحی لیفت سینه بدون هیچ عارضه ای بوده، و انجام آن می تواند برای تمام خانم ها مناسب باشد. از جمله مهمترین عوارضی که ممکن است جراحی لیفت سینه به همراه داشته باشد، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

جراحی لیفت سینه ممکن است باعث بروز نکروز چربی در بدن شود، زیرا این روش درمانی بافت های چربی را در اعماق پوست از بین می برد. 

بیمار ممکن است در اثر حساسیت به داروهای بیهوشی واکنش نشان دهد. 

تشکیل هماتوم و خونریزی از مهمترین عوارض لیفت سینه به شمار می رود. 

کبودی

درد

تورم

عفونت

احساس کرخت بودن و بی حسی

التهاب

کند بودن روند بهبود زخم ها و برش های ایجاد شده در بدن 

تغییر موقتی یا دائمی در حالت نوک سینه به عنوان یکی از عوارض لیفت سینه

و موارد دیگر 

آیا جراحی سینه مشمول بیمه درمانی می شود؟

هزینه انجام جراحی های زیبایی همیشه مسئله مهمی بوده است که افراد را درگیر خود می کند. هر پزشک بسته به محلی که برای جراحی انتخاب می کند، میزان تخصص و مهارت خود، تجهیزاتی که برای انجام جراحی به کار می برد، و داروی بیهوشی که برای انجام جراحی استفاده می کند، هزینه متغیری از بیمار دریافت می کند. اما با این وجود برخی از بیماران با این سوال مواجه می شوند که ایا لیفت سینه مشمول بیمه قرار می گیرد؟ 

باید بگوییم بیشتر شرکت های بیمه درمانی، هزینه های جراحی زیبایی از جمله هزینه لیفت سینه را تقبل نمی کنند. زیرا این روش درمانی غیر ضروری بوده و صرفا برای زیبا نمودن اندام انجام می شود. پس در صورتی که متقاضی انجام جراحی لیفت سینه هستید، بهتر است بدانید هزینه این عمل جراحی کاملا آزادانه محاسبه می شود. 

پس برای آن که در کنار هزینه جراحی، هزینه دیگری در خصوص برطرف کردن عوارض لیفت سینه نیز نپردازید، بهتر است ابتدا هزینه جراحی را محاسبه نموده و پس از مشورت با پزشک، مراقبت های لازم را نیز در نظر بگیرید. 

دوران نقاهت بعد از جراحی سینه چقدر است؟

بیشتر بیمارانی که اقدام به جراحی لیفت سینه می نمایند، در صورتی که عوارض لیفت سینه خاصی مشاهده نکنند، می توانند در عرض یک هفته بعد از عمل روند عادی زندگی خود را در پیش گیرند. اما لازم است این نکته را در نظر داشته باشند که نمی توانند برای چند هفته اقدام به انجام فعالیت های شدید بدنی نمایند. معمولا پزشکان دستوران لازم را برای بعد از جراحی به بیمار بیان می کنند.

در صورتی که این دستورات به خوبی رعایت شوند، بیمار می تواند دوران بهبودی خود را به بهترین و موثرترین شکل ممکن بگذراند. پس انجام جراحی نزد پزشک متخصص و با تجربه، نیمی از مسیر موفقیت را در بر می گیرد. نیم دیگر آن برای رسیدن به نتیجه مناسب، به میزان دقت و مراقبت خود بیمار بستگی دارد. اگر بیمار به نکاتی که توسط پزشک بیان شده است توجه نکند، روند بهبودی خود را کند کرده و ممکن از درگیر عوارض لیفت سینه نیز شود.