سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت جراحی ماستوپکسی برای برطرف کردن سینه های افتاده چیست؟

خانم ها معمولا به دلایل مختلفی درگیر مشکل افتادگی سینه ها می شوند. از این رو این دسته از افراد همیشه به دنبال آن هستند که یک روش درمانی مناسب برای برطرف کردن این مشکل بیابند. جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه را باید یکی از بهترین و ساده ترین روش های درمانی برای برطرف کردن این مشکل به شمار آوریم. 

با انجام جراحی ماستوپکسی می توانید شاهد زیباتر شدن اندام خود و برطرف شدن مشکل افتادگی سینه های خود باشید. البته این روش درمان نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد. از این رو حتما در نظر داشته باشید که به سراغ پزشک متخصص و با تجربه ای در این زمینه روید. تا در زمانی کوتاه جراحی لیفت سینه بر روی سینه های شما انجام داده، و بسیاری از مشکلات را از شما دور نماید. 

لیفت سینه یا ماستوپکسی را باید یکی از روش های جراحی پلاستیک به شمار آوریم، که در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارد. در ایران نیز بیماران بسیاری به سراغ آقای دکتر علی امیراحمدی متخصص و جراح زیبایی می روند، تا این جراحی را زیر نظر ایشان انجام دهند. دکتر امیراحمدی از مهارت و تجربه بالایی در این زمینه برخوردار است، و با دقت بسیاری جراحی لیفت را انجام می دهد.

چه کسانی بهترین کاندید برای روش درمانی لیفت سینه می باشند؟ 

بسیاری از روش های درمانی برای برطرف کردن مشکلات بدن، مناسب همه اشخاص نمی باشد. از این رو باید پیش از جراحی تمامی شرایط لازم را برای جراحی ماستوپکسی در نظر گرفته و آنها را بررسی نمایید. تا در صورتی که شما کاندید مناسبی برای انجام این روش درمانی هستید، اقدام به جراحی نمایید. 

لیفت سینه اصولا برای خانم هایی که این روش را انتخاب می کنند، عارضه ای به وجود نمی آورد. اما مسلما نتیجه این روش درمانی برای هر شخص متفاوت جلوه خواهد نمود. از این رو بهتر است بدانیم چه کسانی با داشتن چه شرایطی، می توانند کاندیدای مناسبی برای جراحی ماستوپکسی باشند. 

از جمله مهمترین شرایط این دسته از افراد عبارتند از:

عدم مصرف دخانیات و سیگار 

کوتاه تر بودن یکی از سینه ها نسبت به سینه دیگر 

داشتن سلامت جسمانی پیش از عمل لیفت سینه، برای کسب نتیجه مطلوب جراحی 

بزرگ بودن بیش از اندازه نوک سینه و دچار کشیدگی شدن پوست بیمار 

حساس شدن نسبت به ظاهر سینه ها و از بین رفتن زیبایی و حجم آنها 

به سمت پایین حرکت کردن سر پستان ها و هاله اطراف آن 

داشتن سینه های باریک، آویزان و دراز شده 

عدم استفاده از لباس زیر برای مدت طولانی، منجر به افتادگی نوک سینه ها می شود. افرادی که این دسته از شرایط را دارا می باشند، کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت سینه به شمار می روند.