سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منظور از جراحی ماموپلاستی چیست؟

کوچک کردن سایز سینه در اصل نوعی از جراحی های زیبایی برای خانم ها به شمار می رود. اما برخی از خانم ها به دلیل جنبه درمانی آن، به سراغ روش ماموپلاستی می روند. زیرا درد و مشکلات حرکتی در بدن آنها، منجر شده است تا مجبور به انجام این جراحی شوند. 

خانم های زیادی هستند که از داشتن سینه های بزرگ خود رنج می برند. زیرا اگر افزایش سایز سینه ها از حد نرمال خود فراتر رود، بدون شک برای خانم ها مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. در روش کوچک کردن سینه می توان بافت اضافی سینه را برداشته، و اندازه سینه را به میزان قابل توجهی کاهش داد. 

در اصل جراحی ماموپلاستی باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. تا نتایج مناسب را برای بیمار به همراه داشته باشد. می توان با ایجاد چند برش خاص و جدا کردن بخشی از چربی ها و غدد از سینه، به کوچک کردن سینه کمک شایانی نمود. البته بهتر است این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پس از جراحی ماموپلاستی، فرم سینه حالت طبیعی و زیبایی به خود می گیرد. 

برای آنکه بتوانید سینه های مناسب و زیبایی داشته باشید، می توانید اقدام به جراحی ماموپلاستی زیر نظر جراح پلاستیک نمایید. افرادی که با مشکل عدم تقارن در سینه ها مواجه هستند نیز، می توانند از این روش درمانی استفاده کنند.